Sunday, January 30, 2011

Benda ni aku na post 8bulan y lepas...


Bismillah..

hye..slaen nk cter psal hal dak2 klas aku,xde haal len y aku akn cter kt sni..ntah aa..rse tension sgt..nie soal sape lg..pasal dea…Si tchentaku..aku xtau lau dlm diam dea mungkin ade jlinkn hbungn ng org len..smpi skrg aku xtau jgk..tp aku mushkil ng chenta dea tok aku..susa nk gmbarkn ng kate2 btape terlukenyer aku ng dea..oh tuhan ku..tunjukkan la aku andai kate jika benar dea ade y len..tunjukkan aku..masalah aku y paling berat skrg nie..aku xle lupekan dea..seolah2 da sebati da dea dlm khidupan aku..mcmne aku nk tingglkn sume knangan aku bersame dea??aku syunk gler kt dea..knape dea xrse mcmne y aku rse?..sgt la sdey..aku nie bsusah payah..bertungkus lumus jage hbungn aku ng dea..wlu aku tau dea bkn utk aku lg..mcmne aku nk lupekan dea..tu jew y aku nk wt skrg nie..aku harus pergi tingglkan sume y aku ada..y pling penting aku harus kuat utk lupekan dea..aku hrus kejar cita2 n harapan aku y smmgnyer aku kne capai sblm akhir hayat aku di dunie nie..aku benci bchentan..myakitkan pale otak aku..




Ssungguhnyer aku sgt bsyukur pd illahi,krna tunjukkn aku..doaku tmakbul..aku pnh bdoa jika benar dea curang dblakangku,maka tunjuk la..akhirnyer aku nmpk ng mate aku sndiri..hahaa..tsentak aku sketika..seakan – akan xpercaye saat ku luhat dea tlah bdue..sblm smpi diriku mlepas rindu..xsatu pon kata terucap ktika ku tnye mengapa?? air mate pyesalan mgalir deras..itu pon xmampu kembalikan dirimu..pd mulenyer mmg xle nk dtrima akal..tp lame2 bile aku pkir y terbaek adalah mningglkan dea..aku xnk ade ppe lg y mungkn bole mgaitkan aku n dea..aku bsyukur krana aku telah temui y laen..wlaupon pd mulenyer ape y aku pkir,,aku xmungkn le idup tnpenyer..tp..ini la y tbaek tok diriku..ku maafkan semua ini wlau xingin lgi aku mlihatnyer..ku maklumi ketidaksabaranmu mnanti..diri+cintaku y tinggl sesaat..sudahla,,lupakanlah xmungkin lg kau ku miliki..aku akn cuba skeras – kerasnye tok mlupekan smua ini..jgn la muncul kembali dihadapan ku..lupakan sumua nyeer..walau dea la y terbaek y pnh aku miliki..tp aku mungkin bkn y terbaek tok dirinyer…dlm sungguh luke y dicarik2 di dadaku..mmg xkn ku terlupekan ape y tlh dea lakukan pdku..dan y pasti..xmungkin jgk chentaku ini akn ku lupekan smpai akhir hyatku nanti..

No comments:

Post a Comment