Sunday, January 30, 2011

K.A.T.A.K Kena tipu





Sebenarnyer citer dea mcm nie..aku ade kwn y name dea Ila..sbnrnyer baru jew kenal dea..tp sejak2 aku kenal dea..mcm2 jdi kt aku.. sebelum uh..aku nk tekankan kt sni..napew laa pas aku knal dea..baru la dea nk berangkat pergi ke SARAWAK...

CITER aku bmule beberapa hari lepas dea pergi sane.. ni kire citer sedey aku jugak laa.. buley la pulak 1st time handphone kesayangan aku masuk dlm lubang jamban,, nak xnk aku kne la jugak anta repair..2weeks under repair..last2 tanye 'taukeh berape kos??' aku kuarkan laa rm180++ sbagai kos repair hp nie..mesti laa mahal..lame kort dorg nk repair hp nie..factor :: sensitivity touch screen ::


2nd..sedang bgumbiranyer aku memandu kereta Kancil merah aku nie..setibanyer aku kt uma mama (mak angkat aku) kt kempas.. buley pulak Tayar kereta nie pecah..haha~
ape lagi?? na xnk kene la tukar tayar baru...melayang rm100++ aritu..xpew laaa..aku pon mjalani hidup seperti biasa..


3rd..duet aku pon le plak tcicir kt mane2 nta...pdahal aku salu simpan duet dlm kocek suar jeans y xbpew nk ketat nie.. lebey kurang rm100++ duet aku y hilang xtau ke mane uh...slame nie ok jaaa..ntah..aku maseh xrse ppe..mungkin org kate nie ujian ALLAH kt aku..nk tgok tahap kesabaran hambanye,,


tapi bayangkan laa..lau tu jewk xpew..satgi..

senang ckp nk pendekkan citer laa..Ila nak pakai duet..na xnk aku pon mhulurkn bantuan.. zip zap kewangan aku pon goyah.. sbnarnyer dalam bank aku ade rm400++ jewk..tp atas dasar sifat kemanusiaaan y ade pd diri aku.. aku buat kputusan 'bank in' kan dea rm300++ sbgai bayaran tiket penerbangan sarawak - KL...

Ila kate nk turun semenanjung 27 January 2011 dan cari kjew dekat2 ng tmpt aku..tp y paling T.E.R.B.A.E.K dea balik bawak pengkid pulaaak..xkn aku nk support diorang kort..adoi..da pening2 lalat aku dibuatnye.. xlame 2 hari pastu..Ila da laen macam jew ng aku..na xnk jewk tepon aku..ni aku da nmpk la kan..dea mcm nk lari jewk..wei duet aku mcmne?? da la aku kene bdepan ngn byk ujian disebabkn perkenalan kami..
tp aku rse nie y terbaek kot..na xnk aku sedekahkan laa sume duet aku pd dea..lepas aku xcntct dea..aku da xde ppew da..mksud aku..da xde laa musibah2 y tjadi pd aku..mungkin dgn caraa memaafkn y ade pd diri aku nie y buley di jadikn pengajaran pd sume org..tp the moral of the story is... BUAT BAEK BERPADA - PADA.. jangan smpai mmudaratkn diri kite..

No comments:

Post a Comment